Green Life

Ποια «υπερ-τρόφιμα» πρέπει να κόψουμε, αν θέλουμε να ζήσουμε περισσότερο

Ποια «υπερ-τρόφιμα» πρέπει να κόψουμε, αν θέλουμε να ζήσουμε περισσότερο Φωτογραφία: Freepik
Ερευνητές συνεκτιμούν τον χάρτη «θνησιμότητας» σε 8 χώρες με την κατανάλωση υπερεπιβλαβών τροφών και εξηγούν πως μπορεί να αποφευχθεί ο κίνδυνος
Διαφημιστείτε στο Gaia365.gr
Διαφημιστείτε στο Gaia365.gr

Πρόσφατη μελέτη που αναλύει δεδομένα από εθνικά αντιπροσωπευτικές διατροφικές έρευνες και δεδομένα θνησιμότητας από οκτώ χώρες (Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Χιλή, Κολομβία, Μεξικό, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες) καταλήγει στη σύνδεση της πρόωρης θνησιμότητας με την υπερκατανάλωση υπερεπεξεργασμέων τροφίμων . Η έρευνα δημοσιεύει τα συμπεράσματά της στο American Journal of Preventive Medicine. 

Οι επιστήμονες επιχειρούν να ενισχύσουν την έκκληση για μια παγκόσμια δράση προσανατολισμένη στη μείωση της κατανάλωσης βιομηχανικών σκευασμάτων που να υποστηρίζεται από ρυθμιστικές και φορολογικές πολιτικές ενταγμένες σε περιβάλλοντα εξυπηρετικά προς την ενιαία υγεία. Σε τι ποσοστό μπορεί να μετριαστεί ο κίνδυνος με την εφαρμογή αυτών των στρατηγικών; 

Οι UPF/επεξεργασμένες τροφές παρασκευάζονται με συστατικά που εξάγονται από τρόφιμα ή συντίθενται σε εργαστήρια, με ελάχιστα ή καθόλου ολόκληρα τρόφιμα στη σύνθεσή τους. Αυτά τα υπολείμματα τροφίμων αντικαθιστούν σταδιακά τα παραδοσιακά τρόφιμα και γεύματα που παρασκευάζονται από φρέσκα υλικά και από περιορισμένο αριθμό επεξεργασμένων ουσιών.

Μπορεί να αποφευχθεί ο κίνδυνος; 

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα