Green Life

Νέα μελέτη αποκαλύπτει αν το πλήρες γάλα ή το χαμηλών λιπαρών είναι πιο υγιεινό για την καρδιά

Νέα μελέτη αποκαλύπτει αν το πλήρες γάλα ή το χαμηλών λιπαρών είναι πιο υγιεινό για την καρδιά

H κατανάλωση γάλακτος χαμηλών λιπαρών συσχετίζεται με 11% χαμηλότερο κίνδυνο θνησιμότητας και 7% χαμηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων σε σύγκριση με την κατανάλωση πλήρους γάλακτος, διαπίστωσαν ερευνητές