Στα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κτηνοτρόφοι λόγω της ευλογιάς και του καταρροϊκού πυρετού αναφέρθηκε ο βουλευτής Ηλείας του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Κατρίνη...
Η αυξημένη κατανάλωση φρούτων μπορεί να λειτουργήσει προστατευτικά απέναντι στις βλαβερές συνέπειες της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στους πνεύμονες, σύμφωνα με νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Λέστερ.
Η Ένωση Οινοπαραγωγών του Αμπελώνα της Πελοποννήσου (ΕΝΟΑΠ) παρουσίασε τη μεγάλη εκδήλωση Wines of Peloponnese – Thessaloniki Edition, τη Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2025, στο ξενοδοχείο Makedonia Palace.
Θα μπορούσε κάτι τόσο απλό, όσο ένα συμπλήρωμα κακάο να επιβραδύνει τη γήρανση; Nεότερη μελέτη απαντά θετικά, με ενθαρρυντικά αποτελέσματα για τη διαχείριση της φλεγμονής